سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 896010
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
پذیرش

حوزه/ موسسه عالی فقه و علوم اسلامی، با هدف تربیت فقیهان دارای توانایی تولید علم و نظریه در تخصص های فقهی مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی، برای تحصیل در مقطع خارج تخصصی، از طلاب و فضلای واجد شرایط برای سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام می نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  موسسه عالی فقه و علوم اسلامی، با هدف تربیت فقیهان دارای توانایی تولید علم و نظریه در تخصص های فقهی مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی، برای تحصیل در مقطع خارج تخصصی، از طلاب و فضلای واجد شرایط برای سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام می نماید.
مقطع خارج تخصصی برای رشته های فقه: اقتصاد، جزا ، خانواده، سیاسی، قضا، تربیت و معاملات می باشد.

شرایط پذیرش عبارت است از سابقه ۴ سال شرکت در دروس خارج فقه و اصول و کسب توانمندی علمی متناسب با این دوره، حداکثر سن ۳۰ سال برای دارندگان مدرک سیکل و ۳۶ سال برای مدارک بالاتر و قبولی در مصاحبه های ورودی .

زمان ثبت نام برای مصاحبه علمی ٢٨ بهمن ۹٨ تا ۲۰ فروردین ۹٩ و مصاحبه علمی  امتحان ورودی این مدرسه از طریق مصاحبه علمی بر اساس تقریرات مکتوب دروس خارجی که طلاب محترم گذرانده اند انجام می شود.

شروع مصاحبه علمی: نیمه دوم اسفند است و با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و شیوع بیماری کرونا زمان مصاحبه قطعی نبوده و تغییر زمان متعاقباً اعلام خواهد شد.
آدرس موسسه نیز قم، ابتدای بلوار محمدامین(ص) ، مدرسه معصومیه، ساختمان شیخ طوسی می باشد.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر باید به سایت www.mfos.irمراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha